مزایای باشگاه مشتریان یادآمد

یادآمد جامعترین باشگاه مشتریان در کشور با قابلیت مدیریت مشتریان و اطلاع رسانی به آنها است. با یادآمد دیگر نگران رسیدن پیام به دست تمام مشتریان خود نباشید.

happy(2)
ایجاد مشتری بالقوه به مشتری بالفعل

زمانی‌که مشتری بالقوه نسبت به محصول یا خدمت موردنظر، علاقه نشان می‌دهد، شما می‌توانید با تاکید بر ویژگی‌های برجسته و مزایایی که در ازای استفاده از محصول، کسب می‌کند، او را به خرید تشویق کنید. این کار از طریق توضیح پیرامون مشخصات و نقاط قوت محصول به صورت مستقیم یا غیرمستقیم امکان‌پذیر است. شناسایی روندهای موجود در بازار و افزایش نرخ درگیری از طریق برگزاری مسابقات، اهدای جوایز و کد تخفیف نیز بسیار تاثیرگذار است و یادآمد بهترین ابزار برای اجرای همه و بیشتر از آنچه که شما انتظار و نیاز دارید، است.

customer-satisfaction
تمرکز بر حفظ مشتری وفادار

به مشتری خود اطمینان دهید که در هر زمانی قادر به پاسخ یا ارائه خدمت پیرامون مسائل مرتبط با محصول هستید، چنانچه مشتریان احساس کنند که توسط کسب‌و‌کار، مهم تلقی شده و جدی گرفته می‌شوند، جایگاه برند در ذهن آن‌ها، ارتقا یافته و به استفاده دائم از محصولات و خدمات، ادامه می‌دهند.

در تمام استراتژی‌های بازاریابی، مشتری به منزله قلب یک کسب‌و‌کار، مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین منظور، استراتژی‌هایی که به حفظ مشتریان وفادار تاکید می‌کنند، زمینه پیشی‌گرفتن از رقبا را برای برند فراهم می‌کند. امکانات باشگاه مشتریان یادآمد  و همسو بودن این برنامه با استراتژی‌ کسب و کارها، گزینه مناسبی برای مشتری مداری و القا حس خوب پس از خرید یا دریافت خدمات به مشتری، است.

timer
صرفه جویی در زمان و هزینه

زمان و هزینه دو عنصر اصلی و ارزشمند برای موفقیت است، پس با یادآمد در جهت حفظ آن بکوشید. باشگاه مشتریان یادآمد با امکان ثبت اطلاعات مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل، به شما کمک می‌کند تا از تبلیغات گسترده و بی‌هدف با نرخ پایین جذب مشتری بپرهیزید و در مقابل با صرف هزینه و زمان کمتر، با تبلیغات متمرکز و هدفمند، اقدام به جذب مجدد مشتری وفادار و تبدیل مشتری گذری به مشتری همیشگی کنید. تجربه نشان می‌دهد سود فروش حاصل از افزایش نرخ بازگشت مشتری همیشه بیشتر از سود تبلیغات برای جذب مشتری جدید است.

browser
کسب درآمد هدفمند و امکان پیش بینی درآمد

درآمد خود را پیش بینی کنید و برای فروش هدفمند برنامه‌ریزی داشته باشید. در پنل کاربری باشگاه مشتریان یادآمد امکانی برای شما فراهم شده تا میزان فروش حاصل از افزایش نرخ بازگشت مشتری را محاسبه و درآمد حاصل از تبلیغات و اطلاع‌رسانی را پیش بینی کنید. در نتیجه می‌توانید برنامه ریزی بهتری برای ارسال پیامک به مخاطبین خود داشته باشید تا بدون اتلاف زمان و هزینه به درآمد پیش بینی شده و هدفمند برسید.

testing
امکان ورود اطلاعات گذشته کسب و کار

شاید شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در گذشته اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری کرده و اکنون علاقه‌مند به داشتن سرویس باشگاه مشتریان یادآمد با امکان استفاده از اطلاعات گذشته مجموعه خود باشید. این امکان نیز در یادآمد فراهم است، فقط کافیست برای ورود تمام این اطلاعات در پنل باشگاه مشتریان یادآمد، با ثبت درخواست خود مبنی بر این موضوع و ارائه فایل آن در بخش تیکت پشتیبانی، از این امکان بهره‌مند شوید.

connection
دسترسی آسان با کمترین هزینه

درمقایسه با سایر سرویس‌های مشابه که نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای خرید و نگهداری دستگاه دارند، یادآمد یک پلتفرم تحت وب است که در هر کجا و هر زمان، بر روی هر نوع دستگاه هوشمند با کمترین هزینه (سالانه 500 هزار تومان) قابل اجرا است.

شما می‌توانید با یک اکانت یادآمد تمام شعب، فروش اینترنتی و حضوری خود را مدیریت کنید در صورتی که دستگاه‌های فیزیکی جدای از امکان خرابی و نقص در ثبت اطلاعات، مختص یک مکان هستند و چنانچه شما خواهان استفاده از آن باشید باید به ازای هر شعبه دستگاه تهیه کنید که صرفه اقتصادی ندارد.

coding
امکان وب‌سرویس

ممکن است شما تاکنون از خدمات از سایر نرم افزارهای حسابداری، ارسال پیامک یا جمع آوری اطلاعات مشتریان در کسب و کار خود بهره‌مند باشید. اما به سبب کامل نبودن این نرم افزارها در جهت ارائه خدمات باشگاه مشتریان، تمایل به داشتن یک باشگاه مشتریان با امکان هماهنگی تمام امکانات و اطلاعات سرویس‌های گذشته در یک بستر متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

یادآمد این امکان را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کار بتوانند با ارائه درخواست جهت داشتن چنین دسترسی، تمام نرم افزارارهای خود را با چند خط کد ساده به یادآمد متصل کنند.

وب سرویس یادآمد این امکان را به شما می‌دهد تا اقدام به ثبت مشتری با اطلاعات (شماره موبایل، نام، تولد و …) مورد نظر خود کنید و از خدمات این باشگاه مشتریان ویژه بهره‌مند شوید.