درآمد خود را پیش‌بینی کنید

درآمد خود را پیش‌بینی کنید و برای فروش هدفمند برنامه‌ریزی داشته باشید. در وبسایت یادآمد امکانی برای شما فراهم شده تا میزان فروش حاصل از افزایش نرخ بازگشت مشتری را محاسبه و درآمد حاصل از تبلیغات و اطلاع‌رسانی را پیش‌بینی کنید. در نتیجه می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای ارسال پیامک به مخاطبین خود داشته باشید تا بدون اتلاف زمان و هزینه به درآمد پیش‌بینی شده و هدفمند برسید.

برای مثال فروشگاه شال و روسری در مرکز خریدی با میزان تردد معمول مشتری، در روز 48 ورودی دارد که از هر 10 نفر 3 خرید در مجموعه ثبت می‌شود و میانگین مبلغ خرید کالاها 250,000 تومان محاسبه شده.

سپس با انتخاب کلید محاسبه، نتیجه و تخمین میزان سود حاصل از بازگشت مشتری را مشاهده می‌کنید.

با توجه به توضیحات ارائه شده در صفحه نتیجه محاسبه؛

اطلاعات فیلد اول مربوط به محاسبه میزان فروش 1 ساله مجموعه بدون استفاده از باشگاه مشتریان یادآمد است و اطلاعات فیلد دوم مربوط به نتیجه حاصل از محاسبه میزان فروش 1 ساله مجموعه با استفاده از باشگاه مشتریان یادآمد است.

در فیلد سوم میزان اختلاف و ضرر حاصل از عدم استفاده از باشگاه مشتریان یادآمد را در کسب و کار خود مشاهده می‌کنید.

توجه داشته باشید اعداد این تصاویر تخمینی از میزان فروش نمونه اعلام شده در مثال است و تمام این فیلدها مادامی که اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را در این بخش در وبسایت یادآمد وارد نکردید، برای محاسبه و نمایش نتایج نهایی پیش‌بینی درآمد کسب و کار شما خالی است.