سوالات متداول سامانه مدیریت باشگاه مشتریان یادآمد

باشگاه مشتریان یادآمد چیست؟

جایی که بتوانید اطلاعات فروش و مشتریان را دسته‌بندی کنید تا سر به زنگاه با یک برنامه‌ریزی درست و هدفمند فروش خود را دو تا سه برابر افزایش دهید.
اطلاعاتی که میدانید چقدر در مسیر رشد کسب و کار شما با اهمیت است منتها راه ذخیره‌سازی، به‌روزرسانی و دستیابی مجدد به آنها را پیدا نکردید.
یادآمد اینجاست تا به کسب و کار شما کمک کند که از سیر تا پیاز اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید و از یک مشتری گذری، مشتری وفادار بسازید.

چگونه یک باشگاه مشتری اختصاصی برای خود داشته باشم؟

کافیست از طریق این لینک اقدام به ثبت نام نمایید. در کمتر از 1 دقیقه می توانید سامانه باشگاه مشتریان خود را راه اندازی نمایید.

هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان برای من چقدر است؟

هزینه باشگاه مشتریان اختصاصی برای شما ماهیانه مبلغ 50,000 تومان می باشد. در صورتی که مبلغ را به صورت سالیانه پرداخت نمایید به همراه 2 ماه تخفیف 500,000 تومان می بایست پرداخت نمایید.

آیا سالیانه مبلغ اشتراک می بایست پرداخت شود؟

بله، سامانه باشگاه مشتریان یادآمد به‌صورت بومی توسط برنامه‌نویسان شرکت تولید شده که به‌طور هفتگی هم به‌روز می‌شود. از آنجایی که هر ماه بخش‌های جدیدی به‌صورت رایگان به سامانه اضافه می‌شود، قسمتی از هزینۀ سالیانه صرف به‌روزرسانی و تولید بخش‌های جدید می‌شود.

البته سرور هم باید به‌طور مرتب ارتقا پیدا کند؛ چراکه با زیاد شدن کاربران رفته‌رفته کند‌تر می‌شود و مسلماً نیاز به افزایش پهنای باند دارد که این موضوع بخش دیگری از هزینه را به خودش اختصاص می‌دهد.

شرکت های معتبر هیچ سرویسی را به صورت مادام‌العمر ارائه نمی کنند.

بخش اعظم هزینه پرداختی صرف پایداری و ارائه هرچه بهتر سرویس صرف خواهد شد.

آیا به مشتریان خود می توانم پیامک بفرستم؟

بله، یکی از استفاده های مهم یادآمد همین است. شما با ثبت اطلاعات مشتریان داخل باشگاه مشتریان اختصاصی خود، هر زمان که بخواهید می توانید به کاربران خود اطلاع رسانی، تبلیغات و متن های مورد نظر خود را خود ارسال نمایید.

آیا ارسال پیامک برای من هزینه دارد؟

بله، شما برای ارسال پیامک به صورت خود کار و انبوه به مشتریان خود می بایست اعتبار خود را افزایش دهید.

برای افزایش اعتبار کافیست از بخش افزایش اعتبار داخل سامانه مدیریت خود اقدام نمایید.

آیا می توانم مشتریان خود را دسته بندی کنم؟

بله، شما در یادآمد اطلاعات زیر را می توانید ذخیره نمایید :

  • شماره موبایل
  • نام و نام خانوادگی
  • جنسیت
  • تاریخ تولد
  • دسته بندی اختصاصی
  • مبلغ خرید

بر اساس اطلاعات اختصاصی ذخیره شده قابلیت دسته بندی و ارسال پبامک اختصاصی وجود خواهد شد.

امکان اختصاصی سازی پیامک حضور وجود دارد؟

بله، یادآمد امکان اختصاصی سازی پیام های پیش فرض را می دهد.

پیام های پیش فرض شامل "متن بعد اولین حضور"، "متن پس از حضور های بعدی" و "متن برای تاریخ تولد کاربر" می باشد.

مراحل دریافت اطلاعات قابل تغییر است؟

بله، مراحل دریافت اطلاعات شامل "شماره موبایل"، "نام و نام خانوادگی"، "جنسیت"، "تاریخ تولد"، "دسته بندی اختصاصی" و "مبلغ خرید" است که می توانید از قسمت تنظیمات پنل کاربری خود اقدام به فعالسازی و یا غیرفعالسازی نمایید.

 

امکان داشتن شماره پیامک اختصاصی نیز وجود دارد؟

بله، شما می توانید از قسمت پشتیبانی درخواست خرید خط اختصاصی را ثبت نمایید.

در نظر داشته باشید خط اختصاصی شما برای اتصال به باشگاه مشتریان اختصاصی می بایست خدماتی باشد. یعنی قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی (کاربرانی که ارسال پیامک خود را غیر فعال کرده اند) را دارا باشد. برای فعالسازی این قابلیت می بایست اطلاعات حقوقی مجموعه خود را به همراه یک عدد سفته 20 میلیون تومانی ارائه نمایید.

امکان ارسال به شماره ای که داخل باشگاه مشتریان من نباشد، وجود دارد؟

خیر، حتما می بایست مشتری داخل باشگاه مشتریان شما ثبت شده باشد تا امکان ارسال پیامک در آینده به آن مشتری وجود داشته باشد.

آیا امکان اتصال به سامانه پیامک اختصاصی خود را دارم؟

بله، اگر شما دارای یک سامانه پیامک اختصاصی هستید و تمایل به استفاده از خط سامانه یادآمد را ندارید می توانید با درخواست از طریق پشتیبانی یادآمد درخواست خود را ثبت نمایید.

در نظر داشته باشید سامانه پیامک اختصاصی شما می بایست قابلیت اتصال از طریق وب سرویس را دارا باشد.

فعالسازی این قابلیت برای شما شامل هزینه می باشد.

آیا امکان اتصاله به باشگاه مشتریان خود از طریق وب سرویس را دارم؟

بله، شما از طریق وب سرویس اختصاصی سامانه یادآمد می توانید اقدام به ثبت اطلاعات مشتری خود نمایید.

جهت درخواست وب سرویس از طریق پشتیبانی درخواست خود را ثبت نمایید.

آیا امکان ثبت اطلاعات توسط خود مشتری نیز وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق لینک اختصاصی باشگاه مشتریان خود اقدام به ثبت اطلاعات از طریق خود مشتری نمایید.

شما همچنین می توانید با قرار دادن لینک اختصاصی داخل وب سایت و یا شبکه های اجتماعی اقدام به دریافت اطلاعات مشتریان خود نمایید.

آیا امکان استفاده در شعب را نیز دارم؟

بله، کافیست از طریق خرید اشتراک با 80% تخفیف برای شعبه اول، 90% تخفیف برای شعبه دوم و 100% تخفیف برای شعبه های بعدی اقدام به فعالسازی شعب برای باشگاه اختصاصی خود نمایید.

آیا یادآمد قابلیت کیف پول مشتری و یا امتیاز بابت خرید را دارد؟

بله، یکی از امکانات یادآمد قابلیت کیف پول مشتری می باشد.

از طریق این امکان شما می توانید به ازاء هر خرید مشتری به صورت درصدی و یا مبغ ثابت به اعتبار کیف پول مشتری اضافه نمایید. در دفعات بعد مشتری نیز می تواند از اعتبار خود استفاده نماید.

چگونه می توانم بازاریاب یادآمد شوم؟

کافیست با ثبت نام در یادآمد و ثبت درخواست بازاریابی از طریق پشتیبانی بازاریاب یادآمد شوید.

از پرداخت های کاربران و زیر مجموعه کاربران خود پورسانت دریافت کنید.

شما از دو طریق می توانید اقدام به ثبت کاربر نمایید:

  • با ثبت کد معرف شما هنگام ثبت نام کاربر
  • با قابلیت ثبت فروشنده از طریق پنل کاربری
سود بازاریاب یادآمد چگونه محاسبه می شود؟

زمانی که هر کدام از کاربران شما اقدام به پرداخت اشتراک خود می نماییند، 40% از مبلغ پرداختی به حساب شما افزوده خواهد شد.

همچنین اگر یکی از کاربران شما اقدام به ثبت کاربر و یا درخواست پنل بازاریابی نماید با پرداخت اشتراک هر کدام از کاربران آنها نیز مبلغ 20% پرداختی به حساب شما افزوده خواهد شد.

در نظر داشته باشید اگر کاربران ویژه (برند و یا ثبت حضور بیشتر از 10,000 عدد در 3ماه) به یاد آمد معرفی کنید به صورت فصلی سود ارسال پیامک نیز به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر شرایط خاص و یا ویژه ای می خواهید با ما از طریق پشتیبانی در تماس باشد!

چگونه می توانم سود خود را دریافت نمایم؟

از طریق درخواست تسویه حساب داخل پنل کاربری خود می توانید اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

در نظر داشته باشید جهت پرداخت می بایست ابتدا شماره شبا خود را از طریق ویرایش اطلاعات وارد نمایید.

پس از 24 ساعت از ثبت درخواست مبلغ سود به حساب شما واریز خواهد شد.

آیا پشتیبانی کاربران معرفی شده با بازاریاب می باشد؟

خیر، پشتیبانی تمامی کاربران توسط یاآمد بوده و هیچ گونه تعهد و پشتیبانی توسط بازاریاب به کاربر داده نخواهد شد.

آیا در سال‌های بعد هم سود به بازاریاب تعلق می گیرد؟

بله، یکی از مزیت های یادآمد این است که کاربری که در امسال ثبت کرده و پورسانت آن را نیز دریافت می نمایید اگر در سال بعد و یا سال های آینده نیز اکانت خود را تمدید نماید، پورسانت طبق گذشته به حساب شما واریز می شود.

به قول معروف : یک سال بخور نون و تره، یک عمر بخور نون و کره!