ورود

از این قسمت وارد سامانه مدیریت باشگاه مشتریان اختصاصی کسب و کار خود می‌شوید. پس از ورود، داشبورد پنل مدیریتی خود را مشاهده می‌کنید.

چنانچه در یادآمد ثبت نام نکردید، کافیست با کلیک بر روی کلید “ثبت نام”، اقدام به ثبت نام نمایید.

فیلدها:

  • موبایل (اجباری): شماره موبایل مدیر فروشگاه که هنگام ثبت نام وارد شده.
  • کلمه عبور (اجباری): کلمه عبوری که هنگام ثبت نام وارد شده.

توجه: در صورت فراموشی کلمه عبور، کلید “کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب کنید.

ثبت نام

در این بخش شما کسب و کار خود را در سامانه مدیریت باشگاه مشتریان اختصاصی یاد آمد ثبت نام می‌کنید.

در نظر داشته باشید فیلدهای “موبایل” و “موضوع فعالیت” در آینده امکان تغییر ندارد.

فیلدها:

  • موبایل (اجباری): شماره موبایل مدیر فروشگاه.
  • نام و نام خانوادگی (اجباری): نام و نام خانوادگی مدیر فروشگاه.
  • نام مجموعه (اجباری): نام مجموعه که در ارسال پیامک به مشتری استفاده می‌شود.
  • موضوع فعالیت (اجباری): دقت نمایید موضوع فعالیت باید به صورت دقیق و کامل وارد شود زیرا امکان تغییر آن در آینده وجود ندارد.
  • چنانچه تمام پیامک‌های ارسالی شما به مشتریان با موضوع فعالیت مغایرت داشته باشد، تایید نمی‌شود.
  • کلمه عبور (اجباری): هنگام ورود به سامانه باید از آن استفاده کنید.
  • کد معرف: در صورتی که کد معرف دارید آن را وارد کنید، در غیر این صورت فیلد آن را خالی بگذارید.

با ارائه کد معرف هنگام ثبت نام، فقط امتیازی تحت عنوان مشارکت در توسعه، برای معرف در نظر گرفته می‌شود. اما همچنان پشتیبانی و سرویس دهی به شما، به صورت مستقیم از طریق تیم یادآمد صورت می‌گیرد.

  • کد تایید (اجباری): پس از ثبت نام یک کد فعالسازی به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌شود. پس از ورود و تایید کد فعالسازی، به داشبورد پنل مدیریتی باشگاه مشتریان کسب و کار خود وارد می‌شوید.