این قسمت شامل امکانات و گزارشات کلی مدیریتی است.
لیست گزارشها به شرح زیر است:
تعداد مشتری جدید امروز: تعداد مشتریهای یکتایی که از ساعت 00:00 تا ساعت 23:59 روز جاری، اطلاعاتشان ثبت شده.
تعداد حضور امروز: تعداد حضورهایی که از ساعت 00:00 تا ساعت 23:59 روز جاری، اطلاعاتشان ثبت شده.
توجه: در نظر داشته باشید چنانچه یک مشتری 3 بار در مجموعه حضور داشته باشد در قسمت مشتری 1 بار و در قسمت حضور 3 بار محاسبه میشود.
مبلغ خرید امروز: مجموع مبلغ خریدهایی که از ساعت 00:00 تا ساعت 23:59 روز جاری، ثبت شده.
لیست امکانات به شرح زیر است:
افزودن مشتری: شما میتوانید با استفاده از اطلاعاتی که در تنظیمات تحت عنوان “مراحل دریافت مشتری” ذخیره کردید، اقدام به افزودن مشتری کنید.
مشاهده گزارش: لیست مشتریانی که تاریخ حضورشان در روز جاری بوده.
گزارش پیامها: لیست و گزارش کامل پیامکهای ارسالی.
تنظیمات و متون پیش فرض: متن پیامکهای پیش فرض “متن خودکار ارسالی بعد از اولین حضور”، “متن خودکار ارسالی پس از حضورهای بعدی” و “متن خودکار ارسالی برای تاریخ تولد کاربر” و همچنین “مراحل دریافت اطلاعات از مشتری” از این بخش قابل مدیریت است.
لینک اختصاصی ورود اطلاعات: شما میتوانید ثبت اطلاعات مشتری را به خود مشتری بسپارید. کافیست لینک اختصاصی ایجاد شده را در وب سایت و یا صفحات اجتماعی خود قرار دهید…!
لیست گزارشها به شرح زیر است:
تعداد کل مشتریان: تعداد کل مشتریهای یکتا.
تعداد کل حضور: تعداد دفعات حضور مشتریها (حتی تکراری).
لیست امکانات به شرح زیر است:
ارسال پیامک به مشتریان: در این بخش میتوانید به تمامی مشتریان خود، با اعمال فیلتر و دستهبندی دلخواه یا بدون آن پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی ارسال کنید.
توجه: در نظر داشته باشید که محتوای تمامی پیامکها توسط تیم یادآمد بررسی و تایید میشود. متن پیامک باید با ماهیت مجموعه و موضوع فعالیت شما مطابقت داشته باشد.
لیست مشتریان: لیست تمامی مشتریان از ابتدا تاکنون.
لیست گزارشها به شرح زیر است:
تعداد روز باقی مانده از اشتراک شما.
اعتبار: نقدینگی پنل شما برای ارسال پیامک (بر اساس تومان).
لیست امکانات به شرح زیر است:
افزایش اعتبار: بر اساس مبلغ دلخواه و از طریق تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب میتوانید اقدام به افزایش اعتبار کنید.
خرید اشتراک و بسته: در این قسمت میتوانید اشتراک خود را تمدید و بستههایی که به صورت عمومی و یا اختصاصی (“افزودن شعبه”، “قابلیت ارسال متن اختصاصی”، “قابلیت اتصال به سامانه اختصاصی”، “خرید خط اختصاصی پیامک” و …) وجود دارد را خریداری کنید.
توجه: در نظر داشته باشید تمامی بستهها در صورتی نمایش داده میشود که شما اشتراک یکساله داشته باشید.
گزارش مالی: لیستی از ریز تراکنشها و سایر گزارشهای مالی مرتبط با اعتبار شما.
لیست گزارشها به شرح زیر است:
نام مدیر: نام و نام خانوادگی مدیر مجموعه.
موبایل مدیر: موبایل مدیر مجموعه.
نام مجموعه: نام مجموعه.
تعداد شعبه فعال: پس از ثبت نام یک شعبه اصلی فعال میشود و جهت افزودن سایر شعب و استفاده همزمان از پنل مدیریت باشگاه مشتریان مجموعه خود برروی دستگاههای مختلف، باید اقدام به افزودن شعبه از طریق خرید بسته کنید.
توجه: هزینه افزودن شعبه دوم با 85% تخفیف، شعبه سوم با 90% تخفیف و شعبه چهارم به بعد به صورت رایگان است.
لغو پیامک کاربر: مشتری شما میتواند با ارسال متنی که در قسمت “لغو پیامک کاربر” قرار دارد، به شماره ارسال کننده پیامک، اقدام به غیر فعالسازی دریافت پیامک از سوی مجموعه شما کند.
توجه: محتوای درج شده در قسمت “لغو پیامک کاربر” باید به صورت اجباری انتهای تمامی پیامکها درج شود. این قانون از سوی اپراتورهای تلفن همراه اعمال شده و یادآمد نیز پیرو قوانین حوزه پیام کوتاه است.
فعالسازی پیامک کاربر: مشتری که پیشتر اقدام به لغو دریافت پیامک از سوی مجموعه شما کرده، میتواند با ارسال متنی که در قسمت “فعالسازی پیامک کاربر” قرار دارد، به شماره ارسال کننده پیامک، اقدام به فعالسازی مجدد دریافت پیامک از سوی مجموعه شما کند.
لیست امکانات به شرح زیر است:
ویرایش اطلاعات: ویرایش اطلاعات کاربری مجموعه، کدملی، شماره شبا و …
تغییر کلمه عبور: امکان تغییر کلمه عبور حساب کاربری
خروج از حساب کاربری: امکان خارج شدن از حساب کاربری
لیست گزارشها به شرح زیر است:
مدارک در حال بررسی: تعداد مدارک ارسالی شما که در حال بررسی و احراز است.
لیست امکانات به شرح زیر است:
ارسال مدرک: از این بخش میتوانید مدارک خود را جهت بررسی و احراز به یادآمد ارسال کنید.
مدیریت مدارک: لیست تمام مدارک ارسال و احراز شده.
لیست گزارشها به شرح زیر است:
تیکتهای در حال بررسی: تعداد تیکتهای ارسال شده که در حال بررسی است.
تیکتهای ارجاع شده: تعداد تیکتهایی که پس از بررسی به واحد مربوطه ارجاع شده.
لیست امکانات به شرح زیر است:
ثبت تیکت پشتیبانی: در هر ساعت از شبانه روز میتوانید اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی کنید. تیم یادآمد در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شماست.
مدیریت تیکتهای پشتیبانی: تمامی تیکتهای پاسخ داده شده توسط پشتیبانی (تعداد تیکتهایی که هنوز مشاهده نشده) در این بخش قرار دارد.
لیست گزارشها به شرح زیر است:
کد معرف: اگر کاربر کد معرف شما را در قسمت ثبت نام وارد نماید، پس از پرداخت اشتراک توسط کاربر، پورسانت به اعتبار شما افزوده میشود.
تعداد کاربر زیر مجموعه: تعداد کاربری که توسط شما و یا با کد نمایندگی شما ثبت نام کرده اند.
لیست امکانات به شرح زیر است:
افزودن فروشنده: شما میتوانید به صورت مجزا اقدام به معرفی برنامه به دیگران و افزودن فروشنده کنید و پس از پرداخت حق اشتراک توسط کاربر، از یادآمد پورسانت دریافت کنید.
درخواست تسویه حساب: پورسانت کاربرانی که شما به یادآمد معرفی کردید به اعتبار شما افزوده میشود. شما میتوانید از این بخش درخواست تسویه حساب به یادآمد ارسال کنید.