یادآمد برای رستوران

فروشگاه ساز یادآمد برای رستوران

رستوران‌ها در دنیای مدرن نیاز به حضور آنلاین و فعالیت در فضای مجازی دارند. این روزها، روند تغییر سلیقه مشتریان به سمت سفارش آنلاین و خدمات تحویل غذا در حال رشد است. استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز و منو ساز برای رستوران‌ها، به عنوان یک راهکار مهم، به بهبود تجربه مشتریان، افزایش فروش و بهره‌وری کمک می‌کند. در ادامه، به برخی از فواید این ابزار برای رستوران‌ها می‌پردازیم:

1. سفارش آنلاین آسان: با ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای رستوران، مشتریان می‌توانند به راحتی غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند و از تنوع منو لذت ببرند. این کار به آنها اجازه می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، غذاها و منوهای مختلف را مشاهده کنند و سفارشات خود را براساس انتخاب‌های دلخواه ثبت کنند.

2. افزایش فروش: فروشگاه ساز برای رستوران‌ها، با ایجاد فضای آنلاین و تبلیغ خدمات و منوها به صورت موثر، می‌تواند به افزایش فروش رستوران‌ها کمک کند. این ابزار اجازه می‌دهد تا رستوران‌ها با ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادات و جذابیت‌های خاص، مشتریان جدید جذب کنند و با مشتریان قدیمی، نسبت بهتری برقرار کنند.

3. مدیریت سفارشات بهبود یافته: با استفاده از یک فروشگاه ساز، رستوران‌ها می‌توانند سفارشات را به صورت مرتب و موثر مدیریت کنند. این امکان به مدیران رستوران کمک می‌کند تا به طور بهتری نیازهای مشتریان را پیش بینی کرده و به طور اثربخش‌تری محصولات و خدمات خود را ارائه دهند.

4. افزایش بهره‌وری: فروشگاه سازهای مخصوص رستوران‌ها معمولاً دارای امکاناتی هستند که به بهبود بهره‌وری رستوران‌ها کمک می‌کنند. مثلاً، امکان اتصال به سیستم‌های نقاط فروش (POS)، مدیریت موجودی کالاها و مواد اولیه، ردیابی سفارشات و تحویل غذا، می‌توانند به عملکرد بهتر و بهبود فرآیندها کمک کنند.

5. ارتقاء تجربه مشتریان: با ایجاد یک فروشگاه آنلاین، رستوران‌ها می‌توانند تجربه مشتریان را بهبود بخشند. این امکان به مشتریان می‌دهد تا به راحتی اطلاعات مربوط به رستوران مورد نظر خود را مشاهده کنند، نظرات و امتیازهای دیگران را بخوانند و بهترین انتخاب را برای سفارش دهند.

استفاده از یک نرم افزار فروشگاه ساز برای رستوران‌ها، یک گام مهم به سمت دیجیتالی‌شدن و بهره‌وری بیشتر است. این ابزار باعث می‌شود رستوران‌ها با رقابت‌پذیرتر شدن و ارائه خدمات بهتر، مشتریان را جذب و رضایت بیشتری را از خدمات خود به دست آورند.

شما از فروشگاه ساز یاد آمد می توانید به عنوان یک منو ساز فروشگاه و یا یک منو ساز برای رستوران استفاده نمایید. کافیست قابلیت فروشگاه آنلاین را غیر فعال نمایید.

در این لینک می توانید نمونه یک منو و فروشگاه آنلاین رستوران را مشاهد نمایید.

 

صفحه اصلی فروشگاه

مراحل دریافت سفارش فروشگاه ساز یادآمد

سبد خرید

سبد خرید فروشگاه

در سبد خرید مشتری میتواند اقدام به مدیریت سبد خرید خود نماید.

آدرس تحویل سفارش

آدرس تحویل سفارش

در قسمت آدرس تحویل سفارش، مشتری میتواند آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نماید.

توجه: در صورت فعالسازی پرداخت در محل تحویل در آدرس های انتخابی فروشگاه نیز فعال خواهد شد.

روش ارسال

روش ارسال

در روش ارسال، مشتری میتواند روش های ارسال را انتخاب نماید. روش های ارسال به تعداد نا محدود قابلیت تعریف دارند.

امکان مدیریت بر اساس شهر و استان نیز وجود دارد.

روش پرداخت

درگاه پرداخت فروشگاه

مشتری می تواند روش های پرداخت مختلف را انتخاب نماید.

در صورتی که کیف پول اعتباری کاربر فعل باشد امکان استفاده از کیف پول را نیز وجود دارد (همین امکان باعث بازگشت کاربر و افزایش فروش شما خواهد شد).

در این قسمت مشتری نیز خلاصه سفارش خود را میتواند مشاهده کند.

واریز به حساب

واریز به حساب

در صورتی که در روش های پرداخت واریز به حساب فعال باشد، مشتری می تواند با انتخاب واریز به حساب اقدام به واریز به حساب های تعریف شده فروشگاه نماید.

مدیریت یادآمد
hafiziramz@gmail.com

هر آنچه در یادآمد می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.

No Comments

Post A Comment