استفاده از فروشگاه ساز یکی از بهترین راهحلها برای کسبوکارها جهت ایجاد و مدیریت فروشگاههای اینترنتی است. این ابزارها به کسب و کارها کمک میکنند تا بدون نیاز به دانش فنی پیچیده و تنها با چند کلیک، فروشگاه اینترنتی خود را راهاندازی کنند. از مزایای کلیدی فروشگاه سازها میتوان به راهاندازی سریع و آسان، کاهش هزینهها و افزایش دسترسی به بازار اشاره کرد.
فروشگاههای آنلاین به کسب و کارها این امکان را میدهند که به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته محصولات خود را به فروش برسانند، که این امر میتواند به افزایش فروش و درآمد کمک کند.
علاوه بر این، فروشگاه سازها ابزارهای مدیریتی و بازاریابی قدرتمندی از جمله باشگاه مشتریان ارائه میدهند که به کسب و کارها کمک میکنند تا استراتژیهای بازاریابی خود را بهبود بخشند و تجربه مشتری را ارتقا دهند. باشگاه مشتریان میتواند به شکلگیری مشتریان وفادار و افزایش فروش منجر شود.
در نهایت، استفاده از فروشگاه سازها میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به سرعت و با هزینه کمتر فروشگاه اینترنتی خود را راهاندازی کنند و با دسترسی به بازارهای جدید، رشد و توسعه یابند. با ترکیب این ابزارها و استراتژیهای حرفهای سئو، میتوان به رتبههای برتر در نتایج موتورهای جستجو دست یافت و افزایش فروش را تضمین کرد.
می توانید محصولات با گالری تصاویر، موجودی، قیمت متنوع ایجاد کنید.
با قابلیت سفارشی سازی می توانید پارامتر های مختلف مانند سایز، رنگ، وزن و … را با موجودی و قیمت مختلف ایجاد نمایید.
می توانید نا محدود روش ارسال بر اساس شهر و استان با قابلیت تعریف قیمت و یا حتی هزینه بر عهده مشتری ایجاد کنید.
روش های ارسال بر اساس آدرس مشتری و حتی سبد خرید قابلیت تنظیم دارند.
می توانید برای فروشگاه خود روش های پرداخت آنلاین(پردخت با کارت های عضو شتاب)، واریز به حساب و پرداخت در محل را فعال نمایید.
پس از ثبت نام می توانید درخواست درگاه پرداخت آنلاین خود را از طریق تیکت پشتیبانی ثبت نمایید.
برای داشتن فروشگاه خود نیازی به پرداخت هزینه هاست جداگانه ندارید. فروشگاه شما بر روی سرور های پرقدرت یادآمد فعال خواهد شد.
پس از ثبت نام می توانید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی دامنه (آدرس اینترنتی) اختصاصی خود را بر روی فروشگاه خود فعال نمایید.
هم میتوانید از دامنه (example.com) و هم از زیر دامنه (shop.example.com) استفاده نمایید.
پس از ثبت سفارش توسط مشتری شما می توانید تمامس سفارش مشتریان را با جزییات کامل از طریق پنل مدیریت فروشگاه خود مشاهده و مدیریت نمایید.
تمامی وضعیت های سفارش برای مشتری پیامک خواهد شد.
مشتریان برای ثبت سفارش در فروشگاه نیاز به ثبت نام دارند. شما از طریق پنل مدیریت خود می توانید اطلاعات تمامی مشتریان، تعداد خرید، مبلغ خرید، تعداد حضور و بسیاری اطلاعات دیگر مشتریان خود را مشاهد کرده و به تمامی آنها بر اساس فیلتر دلخواه خود اقدام به ارسال پیامک کنید.
یکی از قابلیت های مهم فروشگاه ساز یادآمد قابلیت کیف پول مشتری می باشد. شما می توانید مبلغ و یا درصدی از مبلغ سفارش مشتری را به کیف پول مشتری اضافه نمایید.
همچنین مشتری می تواند از اعتبار کیف پول خود در سفارش های بعدی استفاده نماید.
از طریق فروششگاه ساز یادآمد می توانید اطلاعات تماس خود را شامل آدرس شعب، تلفن تماس، آدرس وب سایت، آدرس اینستاگرام، شماره واتس آپ و دیگر اطلاعات تماس دیگر را ثبت و به مشتریان خود نمایش دهید.
در هر زمان شما می توانید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم.
فروشگاه ساز یادآمد به صورت هفتگی و ماهانه در حال بروزسانی و رفع مشکلات و همچنین درخواست های کاربران می باشد. تمامی بروزرسانی ها به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می گیرد.
در سبد خرید مشتری میتواند اقدام به مدیریت سبد خرید خود نماید.
در قسمت آدرس تحویل سفارش، مشتری میتواند آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نماید.
توجه: در صورت فعالسازی پرداخت در محل تحویل در آدرس های انتخابی فروشگاه نیز فعال خواهد شد.
در روش ارسال، مشتری میتواند روش های ارسال را انتخاب نماید. روش های ارسال به تعداد نا محدود قابلیت تعریف دارند.
امکان مدیریت بر اساس شهر و استان نیز وجود دارد.
مشتری می تواند روش های پرداخت مختلف را انتخاب نماید.
در صورتی که کیف پول اعتباری کاربر فعل باشد امکان استفاده از کیف پول را نیز وجود دارد (همین امکان باعث بازگشت کاربر و افزایش فروش شما خواهد شد).
در این قسمت مشتری نیز خلاصه سفارش خود را میتواند مشاهده کند.
در صورتی که در روش های پرداخت واریز به حساب فعال باشد، مشتری می تواند با انتخاب واریز به حساب اقدام به واریز به حساب های تعریف شده فروشگاه نماید.
افزودن چند تصویر برای محصول و همچنین مشخص کردن تصویر اصلی جهت نمایش در فروشگاه.
درج قیمت و قیمت به همراه تخفیف.
در صورتی که سفارشی سازی برای محصول انتخاب کرده باشید، قابلیت انتخاب قیمت مختلف برای هر سفارشی سازی وجود دارد.
مدیریت موجودی محصول.
پس از ثبت موفق سفارش مشتری از موجودی شما کم خواهد شد.
در صورتی که سفارشی سازی برای محصول انتخاب کرده باشید، قابلیت انتخاب موجودی مختلف برای هر سفارشی سازی وجود دارد.
محصولات خود را دسته بندی نمایید، تا مشتریان شما به راحتی بین محصولات شما انتخاب کنند.
می توانید برای محصولات خود توضیحات کوتاه و بلند تنظیم نمایید.
توضیحات کوتاه در صفحه اصلی فروشگاه و توضیحات بلند فقط در صفحه اصلی محصول نمایش داده خواهد شد.
از توضیحات کوتاه می توانید به عنوان برچست و یا کد محصولات استفاده نمایید. توضیحات کوتاه قابلیت جستجو نیز دارند.
با قابلیت سفارشی سازی محصول می توانید اقدام به افزودن پارامتر های مختلف به محصول خود نمایید.
با قابلیت سفارشی سازی می توانید یک محصول با مقادیر مختلف با موجودی و قیمت متفاوت را مدیریت نمایید.
یکی از قابلیت های مهم فروشگاه ساز یادآمد سفارشی سازی محصولات فروشگاه شماست.
با این قابلیت می توانید پارامتر ها مختلف را به محصول خود اضافه کنید.
برای هر سفارشی سازی می توانید قیمت و موجودی مختلف را تعریف نمایید.
برای مثال در تصویر، برای محصول برگر کلاسیک دو پارامتر سفارشی سازی تعداد همبرگر و مخلفات تعریف شده است.
تعداد همبرگر 2 مقدار با 1عدد و 2عدد و مخلفات نیز 3 مقدار پنیر گودا، پنیر پیتزا و بدون مخلفات مقدار دهی شده اند.
توجه: برای تمامی حالت های مقادیر سفارشی سازی محصول قابلیت تعریف موجودی و قیمت متفاوت وجود دارد.
با فروشگاه ساز یادآمد کد تخفیف پیشرفته را در فروشگاه خود داشته باشید.
اولین حالت تخفیف تعریف قیمت با تخفیف برای محصول می باشد.
در این حالت در قسمت مدیریت قیمت می بایست قیمت با تخفیف را بر اساس قیمت مورد نظر خود وارد نمایید.
برای مثال در تصویر قیمت اصلی محصول 270،000 تومان می باشد که قیمت با تخفیف 250،000 تومان ثبت شده است.
حالت دوم که از طریق داشبرد مدیریت فروشگاه قابلیت مدیریت را دارد ساخت تخفیف پیشرفته می باشد.
در این حالت شما می توانید پارامتر های پیشرفته را در کد تخفیف مورد نظر خود ثبت نمایید.
برای مثال در تصویر شرایط زیر برای کد تخفیف در نظر گرفته شده است :
تمامی سرور های یادآمد در دیتاسنتر های قدرتمند داخل ایران پشتیبانی شده و همچنین تیم یادآمد به صورت مداوم در حال مانیتورینگ سیستم بوده تا از بروز هرگونه و اختلال جلوگیری نمایند.
تمامی اطلاعات و داده های شما با توجه به حساسیت داده های به صورت لحظه ای، روزانه، هفتگی و ماهانه پشتیبانگیری می شوند و در صورت بروز مشکلات فنی در سرورها، امکان بازگردانی وجود خواهد داشت.
افزایش فروش و جذب مشتری یک نیاز مهم برای کسب و کار شماست
مشتریان شما در سریع ترین زمان ممکن می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا و با طی کردن فقط 3 مرحله اقدام به ثبت سفارش نمایند.
ثبت سفارش در فروشگاه ساز یادآمد حدود 3 دقیقه می باشد.
زمانیکه ثبت سفارش بسیار ساده و سریع باشد و مشتری در کمترین زمان بتواند سفارش خود را ثبت نمایند باعث جذب مشتری و همینطور افزایش فروش شما خواهد شد.
همچنین با هدایت مشتریان از تمامی درگاه های خود شامل پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و حتی واتس اپ به فروشگاه خود باعث افزایش فروش محصولات خود خواهید شد، چراکه بسیاری از مشتریان از درگاه های غیر رسمی از پرداخت وجه اجتناب خواهند کرد و همچنین پس از راه اندازی فروشگاه اختصاصی خود شما می توانید از گوکل و دگیر موتور های جستجو ورودی داشته باشید.